S&P 500 - ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ 05/09/2010

Started by Stephanos, September 05, 2010, 01:54:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Stephanos

Η αγορά με μία ιδιαίτερα ισχυρή κίνηση κατάφερε να παραμείνει πάνω από την Δυναμική Στήριξη και οπωσδήποτε εντός του μακροχρόνιου ανοδικού καναλιού όπως φαίνεται στο πιο κάτω εβδομαδιαίο διάγραμμα.

[attachimg=1]

Ανάλογη εικόνα λαμβάνουμε με την βοήθεια του ημερήσιου διαγράμματος όπου επιβεβαιώνεται ότι η Δυναμική Στήριξη είναι ένα πανίσχυρο και ασφαλώς πολύ χρήσιμο εργαλείο στα χέρια μας.

[attachimg=2]

Η Παρασκευή ήταν η τρίτη κατά σειρά συνεδρίαση όπου καταγράφεται ανοδικό χάσμα με τις τιμές να έχουν ήδη προσεγγίσει την κύρια καθοδική γραμμή τάσης, όπως αναμενόταν. Οι βραχυχρόνιοι ταλαντωτές έχουν περάσει στην υπεραγορασμένη περιοχή και εγείρουν ένα θέμα ως προς την βραχυχρόνια κίνηση της αγοράς. Ωστόσο, επειδή η κίνηση τους είναι αποτέλεσμα ενός δυναμικού ράλι που έχει ως αφετηρία ένα καταγεγραμμένο πυθμένα στο διάγραμμα των τιμών, το πιο πιθανό είναι πως οι υπεραγορασμένες τιμές μας δείχνουν ένα εναρκτήριο λάκτισμα και μία προωθητική κίνηση παρά μία εξάντληση που συχνά  βλέπουμε όταν η αγορά κορυφώνει. Παρά το γεγονός ότι είναι πιθανό ένα pullback ή μία συσσώρευση των τιμών, η δυναμική που έχει αποκτήσει η κίνηση μας παραπέμπει σε συνέχιση της ανόδου την οποία θα εξετάζουμε κατά την διάρκεια της εβδομάδας.
Με βάση τους βραχυχρόνιους και μεσοπρόθεσμους κύκλους της αγοράς, σημειώνουμε την χρονική περίοδο της 14ης και 17ης Σεπτεμβρίου ως πολύ σημαντική για την αγορά και σύντομα θα είμαστε σε θέση να καθορίσουμε εάν κατά την περίοδο αυτή σχηματιστεί μία σημαντική κορυφή ή ένας σημαντικός πυθμένας.

[attachimg=3]

Πιο κάτω οι μεσοπρόθεσμοι κύκλοι τους οποίους είχαμε μελετήσει αρκετές φορές στο θέμα που αφορά την μεσοπρόθεσμη τεχνική ανάλυση του S&P 500.

[attach=4]
My word of advice: "Trade what you see, not what you believe."



Against the Standard Way of Thinking.

ny

Παρατηρω εναν σχηματισμο διαμαντιου,απο αρχες 2010 μεχρι σημερα.